נודה בכך או לא, אנחנו כמעט ולא מסוגלים לחיות בלי טלפון נייד כיום.

החלפת מסך לאייפון זהו תיקון מוכר בתקלות במכשירים כמו אייפון ואייפד. כאשר המסך נשבר אין אפשרות לתקן אותו ולכן נדרשת החלפה של המסך עצמו. מחיר החלפת המסך משתנה, משום שההחלפה יכולה להיות של חלקים שונים במסך המגע. כך למשל, החלפת מסך LCDתעלה כ-300 ש"ח בערך, והחלפת מסך המגע החיצוני (מקורי בלבד!) תעלה כ-250 ש"ח.

החלפת לחצנים שונים יעלה בין 220 ש"ח ל-260 ש"ח לאייפון 4, כאשר החלפת הלחצן HOMEתהיה זולה יותר מהחלפת לחצן ההפעלה והכיבוי. אם ישנה תקלה בסוללה וצריך להחליף אותה זה יעלה בין 180 ל-320 ש"ח, תלוי בדגם של האייפון.

זכרו – בתיקון אייפד או אייפון אנחנו לא מתפשרים על מוצרים שאינם מקוריים, משום שמדובר במכשיר יקר שעלול להיפגע מחלפים שאינם מקוריים.

מעוניינים בהחלפת מסך לאייפון? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם

תקלה באחת מהמצלמות, הקדמית או האחורית וצורך להחליף אותה יעלה כ-170 ש"ח לאחת מהן, או 340 לשתיהן.

החלפת מיקרופון שמע שניזוק ונדרש להוציא ולהחליפו בחדש יעלה בין 200 ל-300 ש"ח, כולל זמן העבודה. החלפת המנוע האמון על הרטט תעלה גם היא כ-300 ש"ח, אך תיקונו, במקרה שאפשר, יעלה כ-150 ש"ח בלבד. גם החלפת רמקול אפרכסת והחלפת קונקטור טעינה יעלו כ-300 ש"ח להחלפתם. החלפת מתג הרטט תעלה כ-250 ש"ח. יש לקחת בחשבון שהמחירים ישתנו בין הדגמים השונים של האייפון והאייפד.

מעבדה לתיקון אייפון שמכבדת את עצמה תציג מחירון מסודר ותגבה מחירים מראש. אל תפקידו את המכשיר שלכם לתיקון לפני שסגרתם בדיוק מה המחיר הכולל של התיקון, האם הוא כולל מע"מ ושעות עבודה והאם יש עליו אחריות מסוימת.

בדיקה וניקוי של קורוזיה בלו במכשיר שנפל למים תעלה כ-290 ש"ח. אם כתוצאה מהקורוזיה יהיו חלקים שיש להחליף, מחירם יתווסף למחיר זה. טיפול בבעיות תוכנה או עדכוני תוכנה יעלה כ-200 ש"ח. התקנת גרסה חדשה תעלה גם היא 180 שקלים לאייפון, והתקנת גרסת אייפד 06.15 תעלה כ-300 ש"ח.
תיקון מסך לאייפד יעלה בין 700 ש"ח להחלפה של מסך טאץ' חיצוני באייפד 2, ועד ל-800 ש"ח למסך פנימי LCDבאייפד 2 גם כן. מסך טאץ' חיצוני של אייפד 1 יעלה רק 600 ש"ח במקרה של צורך בהחלפה, וה- LCDהפנימי יעלה 700 ש"ח.

מחירי התיקונים של מכשיר האייפון והאייפד אינם זולים, ולכן חשוב להקפיד לשמור עליהם ביתר זהירות. אחת הדרכים הטובות ביותר היא להשתמש במגני מכשיר ומסך חזקים. חשבו על ההשקעה בהם כהשקעה שתחזיר את עצמה אם היא תמנע מהמכשיר להיפגע  וכך תחסכו את עלויות התיקונים

צרו איתנו קשר

שתפו את המאמר

חיפוש

מאמרים נוספים