מטען למחשב נייד – מאיפה לקנות


כשאנחנו קונים מחשב נייד, לא משנה מאיזה סוג, מלבד המכשיר עצמו שהוא כמובן החלק המהותי והחשוב, אנחנו מקבלים חלק נוסף שבלעדיו אנחנו לא יכולים להפעיל את המחשב ולהשתמש בו. מדובר במטען שלו.

מחשב רגיל, נייח, צריך להתחבר לחשמל כל הזמן, ברגע שמנתקים אותו הוא מפסיק לעבוד. מחשב נייד לעומת זאת, אפשר לנתק אותו מהחשמל ולהשתמש בו במשך מספר שעות (כל מחשב זה אחרת וזה תלוי במשאבים שהוא צורך), בתנאי שקודם לכן הוא היה מחובר לחשמל והבטרייה שלו נטענה.

לכל מחשב נייד מכל סוג, שיש מטען מותאם בהתאם לסוג המחשב ולדגם שלו. את המטען אנחנו מקבלים כאמור, עם המחשב כשאנחנו רוכשים אותו. אך מה קורה אם חס וחלילה אנחנו מאבדים את המטען או שהוא מתקלקל? אין סיבה להיכנס ללחץ, מאחר ואנחנו תמיד יכולים לקנות את אותו מטען בחנויות שונות.

ראשית, אנחנו יכולים לגשת לחנות בה קנינו את המחשב או לאחד מהסניפים שלה, אם מדובר ברשת, ולבדוק אם יש ברשותם את אותו דגם והאם הם מוכרים את המטען בנפרד. אנחנו יכולים גם לחפש מטען דומה בחנויות מחשבים אחרות.

שנית, אנחנו יכולים לפנות אל היבואן בישראל לבדוק אם הם מוכרים את המטען באופן בלעדי. ייתכן והמחיר יהיה גבוה יותר מאשר בחנות רגילה, אך זה לא מחויב שיהיה כך.

שלישית, ישנם לא מעט אתרי אינטרנט, ישראלים ובינלאומיים, אשר מוכרים חלקים ופריטים של מחשבים, כולל של מחשבים ניידים ובפרט מטענים. מדובר על חלקים משומשים שאנשים מציעים למכירה או חלקים שנרכשו ולא נעשה בהם כלל שימוש.  על כן, אנחנו יכולים לחפש גם שם את סוג המטען שלנו.

כמובן שאם אנחנו רוצים לקנות מטען למחשב נייד, חשוב שאנחנו נדע בדיוק מה הדגם שלנו, מוטב לבחון האם אנחנו יכולים לרכוש מטען אקסטרה, כך שפעם הבאה לא נמצא את עצמנו במצב דומה. צריך לציין עוד, שבשנים האחרונות אפשר למצוא גם מטען אוניברסלי למחשבים ניידים, אך צריך לוודא שהם אכן מתאימים גם לסוג המחשב שלנו על פי כניסות ויציאות.

צרו איתנו קשר

שתפו את המאמר

חיפוש

מאמרים נוספים